En estos momentos, nuestros pensamientos están con todas las personas afectadas por la enfermedad de coronavirus (COVID-19) alrededor del mundo.

Al igual que una familia, esta situación nos afecta a todos y queremos reiterarles todo nuestro apoyo.

Para nosotros, este apoyo se traduce en la producción continua de bienes de primera necesidad para nuestras comunidades, siguiendo cuidadosamente todas las normas de seguridad. Asimismo, hemos implementado en nuestras instalaciones medidas preventivas con la asesoría de expertos tanto locales como internacionales para así proteger a nuestros empleados. Queremos expresar nuestra más sincera gratitud a todo el personal de Saputo por su pasión y su dedicación durante estos tiempos sin precedentes.Lee mas

NEWSROOM

REMINDER/Saputo Inc.: Conference call to provide an update on the impact of COVID-19 on activities

03/26/2020 11:00 UTC

Conference call and webcast for analysts and institutional investors

MONTRÉAL, March 26, 2020 (GLOBE NEWSWIRE) -- Saputo Inc. (TSX:SAP) – A conference call for analysts and institutional investors will be held on Thursday, March 26, 2020, at 11:00 a.m. (Eastern Time), to discuss the COVID-19 situation.

The conference call will begin with a short presentation followed by a question and answer period. The speakers will be Mr. Lino Saputo, Jr., Chair of the Board and Chief Executive Officer, Mr. Maxime Therrien, Chief Financial Officer and Secretary, and Mr. Kai Bockmann, President and Chief Operating Officer, Saputo Inc. and International Sector.

• To participate in the conference: 1-800-954-0688
    Please dial-in approximately ten minutes before the call.

• To listen to the call on the Web: http://www.gowebcasting.com/10559

Replay of the conference
A replay of the conference call will be available until Thursday, April 2, 2020, 11:59 p.m. ET. The webcast of the call will also be archived on the Company’s website.

• To access the replay: 1-800-558-5253 (ID number: 21955749).

• To access the archived webcast: www.saputo.com, in the “Investors” section, under “Calendar of Events”.

Media Inquiries
1-514-328-3141 / 1-866-648-5902